Fina rubriker har många smeknamn

Okej, klippte mig efter skolan.... Vet nt om det blev så bra, blev inte som jag tänkte mig.... Klippte mest topparna, men ville ha det kortare i nacken igen, men det blev det inte, så är itne helt nöjd.....
Aja, fick gjort min matteläxa till på fredag, medan mamma klippte sig, för att jag måste klippa mig med henne, annars kmr jag inte hem X)

Idag blev det inga hästar, när jag skrev schemat igår tänkte jag inte på att jag skulle klippa mig.... ((Finare ord för att jag inte visste det))
Har suttit och ritat på en bild på Thorana och mig igår och lite idag, lägger ut en bild på teckningen sen... Någon gång ;P Vill bli klar med den oxå ju ;)

Igår höll jag oxå på med en liten vido om mig och Bea <3 Den lilla skithästen bet mig igår om jag inte skrev det. Har värsta stora blåmärket på armen, skit snyggt jue :@ Bara för att hon blir sur ibland när hon itne får som hon vill.... Aja, är itne så sur på henne, det gick bättre efter hennes dåliga stund ;)

Kram Julia :)

PS. DUMMA DATOOOOOR!!! Får inte bort den feta texten + inga bilder + blir skitskummt när jag publicerar detta inlägg :@ DS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0