Galning

Red som sagt en runda idag.

Redan några meter efter jag hade hoppat upp sänkte hon huvet och började tugga på bettet. Jag aktiverade henne hela tiden då jag ville hon skulle koncentrera sig mer på mig än på allt runt om ting. Det var jätte mysigt.

Sen när vi gick förbi ett hus stod någon och kastade upp massa saker på ett släp och när jag red förbi kastade han något som lät mycket så Cindy blev rädd. Sen var ridturen helt förstörd. Cindy blev rädd för nästan allting och stegrade och bockade. 

Påvägen hem red jag förbi en studsmatta som blåste så Cindy hoppade till. Sen kom en bil och var påväg att köra förbi Cindy när hon står mitt på vägen och är beredd på att slänga sig åt sidan så jag bara mamma blev sur och skrek åt dom att stanna.

När jag släppte ut Cindy i hagen satte hon full galopp och galopperade runt i hagen som en galning. Min söta lilla galning! :']


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0