Ridit Bea :D

Nu har jag ridit Bea! Ibörjan var hon lite irriterad och väldigt pigg. Hon lyfte bakdelen, men efter en del jobb på volter och serpentiner lugnade hon ner sig. Hon jobbade sig fint neråt och jobbade under sig tillsist när jag gick på en volt, hon böjde sig också. Det var väldigt frestande att trava, men jag tror att hon utvecklas mer om hon är lugn när man slutar. Om jag hade börjat travat skulle hon blivit uppspelt och kanske hade allt jag gjort dit skulle blivitonödigt. Jag skrittar bara och har en lugn häst än travar och har en irrtierad och nervig häst ;)



Kram Julia :)


Kommentarer
Postat av: Michelle

Sv; hehe tack dsm(;



Söt bild(;<33

2011-03-12 @ 23:53:50
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0