Åsikt om.... Lite vad som helst! --- HEJ! Nu är jag normal igen ((nästan))

Sådär! Nu kommer lite bilder från mig för att... Ja, läs mitt senaste flum-inlägg. För detta är inte flummigt. Inte alls.


Skor:
Jag tycker att alla hästar som kan gå utan skor borde göra det. Ingen av hästarna kan vara utan skor :( Jag tycker faktiskt att det är bra att vara så naturlig som möjligt :) Vissa tycker att man ska ha skor, men det beror ju opå hur mycket hästen arbetar. Om man aldrig rider en häst; varför ska den då ha skor?

Läderimpregnering:
Ja, ni vet när man köper nya träns/sadlar/läderprylar så är där alltid ett lager på lädret som är stelt och glansigt som gör att man inte kan böjja det och så. Jag hatar det. Jag är lite så där att jag vill att det ska va lite smått perfekt. Och jag hatar ((hatar, hatar, hatar, hatar)) läderinpregnering. Om jag skulle få bestämma skulle det tas bort. Bara.... POFF!!!

Okej. Nu har jag fått ur mig lite fina åsikter. Hoppas att ni enjoyar óch tkr att jag får ha mina egna åsikter. Ni får oxå ha egna åsikter, men detta är bara mina åsikter.... Som bara jag tkr.... Elr??? :)

Kram Julia :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0