Godmorgon!

Godmorgon alla godingar!
Sov hemma hos Sofie inatt. Vaknade redan vid 4 i morse men gick inte upp förens vis sju tiden. Jag och Sofie hade ehentligen tänkt gå en lång morgon runda men det blev inte så. Vi ska nog ut och spela fotboll nu eller hitta på något annat roligt!
Idag ska jag träna NH med Cindy. Lite ledövningar och förtroende övningar.
Idag ska jag även vara lite med Cow Boy. Cow Boy är en häst som ligger mig väldigt varmt och hjärtat och jag tillbringar mycket tid med honom, han står i samma stall som Cindy. Han ska avlivas imorgon... Han är väldigt gammal och hans krafter börjar ta slut. Kommer verkligen sakna honom men han får det nog bäst i himlen. Jag älskar honom så!
Kram Olivia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0