Sju saker ni inte vet om mig:

1: Jag hatar läderinpregnering. Sån där som finns på lädret när man köper det. Det vill ju inte ha läderfett ((fast jag tvingar i det ändon))

2: Jag är ögonbrynoman. Jag kollar alltid på folks ögonbryn och om de är fula/hemska kan jag inte sluta kolla på de och tänka på att de är fula.

3: Jag HATAR puffärmar. ((jag menar verkligen HATAR))

4: Jag älskar nagellack i olika färger. Vet inte hur många jag har... Oo

5: Jag älskar smilisar.

6: Jag spelar piano.

7: Jag står ibland och sjunger jättehögt tills någon blir irriterad och säger till mig att jag sjunger hemskt ((även om jag redan vet det))

Det var 7 saker ni inte visste om mig!

//Julia :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0