Dagen

Hallojsan!!

Ska snart ut och ta in hästarna. Jag ska rida Bea :D Mamma ska sätta på longerlinan och låta mig rida "fritt". Vi har ju tömkört henne jätte mkt och jag har styrt henne i skogen när vi varit ute och gått. När jag svänger har jag tänkt lägga till vikthjälper så ksk hon lär sig det från början. För det är ju sjukt användbart! Kmr oxå att sitta tyngre i sadeln när man stannar, och driva med sätet. Så ksk hon lär sig det? Man vet ju aldrig.
Äntligen börjar snön smälta här, innan har det varit så att när man kmr på vägen är där inte alls så mkt snö. Men när man svänger in på vår väg ser man direkt att här är kvar mkt snö. Helt vitt på fälten -.- Men nu börjar det försvinna! Ksk tom kan rida Granisen imorn!!!! :D

Annars ska vi på kalas jätte långt borta vid fyra tiden. Suck. Hatar - det. Det är så jobbigt att åka bil. Hatar att vara instängd! Man har hlr inge att göra. Jag dissar bilar, helt enkelt :p



Rida Be(b)isen idag :D

Kram Julia :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0