God eftermiddag!

Ska snart plugga lite matte!

Ibland kan jag typ bara börja le eller skratta utan det har hänt någon men bara jag tänker på vilken underbar ponny jag har blir jag varm i hela kroppen. Jag äslkar henne så himla mycket och jag har fått en vän för livet. Det finns inte ord hur mysigt det är att stå och mysa med henne och se hur hon sluter ögona. Älskar henne och det kommer jag alltid att göra. Vårat liv varar inte förevigt men min kärlek till henne dör aldrig! <3

Kram Olivia :)

Kommentarer
Postat av: Tristankajsa

Excellently, interesting and educational work! Your homepage looks really good and gives great information! Greetings from me! greetings

2012-07-12 @ 14:34:47
URL: http://tristankajsa.blogsmile.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0