Kaninerna

Har precis varit med Sofie. När vi var hemma hos Sofie sa Sofie "Olivia, stå still!". Helt plötsligt gick larmet och Sofie kunde först inte stänga av det... Efter ett tag stack vi hem till mig och bakade. Eller kanske inte bakade men vi gjorde frukttallrik med smällt vit choklad på. *Mums*. Sen visade jag när Elvis dansade till rosa pantern låten. Nu ska jag äta sen ta en dusch och kolla på tv! :)

Har även fixat med kaninerna idag. Mockade och kelade med dom. Min ena kanin Fläcken är 2år och när jag fick honom var han ganska kluven och osäker och hade ingen egen vilja. Men nu har han börjat bli självsäker och min herre har också börjat visa lite attityd så vill han inte ska han inte, tycker han. Allt är väl bra med min andra Stampe. Han börjar bli lite gammal men har samma busiga personlighet endå. Det känns lite konsigt för jag kallar Stampe min lilla pojk och han är en belgiskt hare på 5år.

Fläcken! :)


Stampe! :)

Kram Olivia :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hoppar du med dina kaniner ?? :)

2011-02-12 @ 16:46:48
URL: http://allroundtjen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0