Äntligen tbx!

Hejhej BLOGGEN!!!!

Nu är man tillbaka ;)

Med gips o allt. Såklart var jag tvungen att trilla av en 180 cm häst också :p

Jag rider ju på ridskola, vi hoppade pch hästen jag red var ju stooor ;p och pigg. Efter ett hinder (han tog jätte stort hopp, så jag trillade fram på halsen) så var det en tvär sväng, så jag flög rakt in i väggen med huvudet före o.O
Min tumme hoppade ur led ((stygg tumme)) så jag fick åka ambulans :D


När jag kom dit så röntagde dem min tumme, drog den rätt och så fick jag gips. Klockan 3 på natten fick vi åka därifrån och vi kom dit ca 8.

Jag längtar tills jag kan rida igen :D
Fast jag har ridit, på BEA :D Gjorde det första gången igår. Svävar förtfarande som på moln!


Sen har jag o mamma beställt en sadel med alla tillbehör o så :D
En allroundsadel från Claridge House.
Jag ville ju egentligen ha en Edingburgh allround från Pinceville i mörkbrun, älskar bruna sadlar, men det var en utgående modell och den fanns inte kvar. Så det fick bli denna finingen som kmr i veckan.




Nu har ni fått veta vad som hänt medan jag nt bloggat ;)
Längtar tills gipset ska av - på onsdag ;)

Kram Julia :)

Ps. Fixat ny deign ;) Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0