Hallåååå!

Det åskade igår här, och sen så klippte mig, det är därför jag inte bloggade igår. Bara så att alla små (elr stora) personer där ute vet ;)

Så! Nu har jag varit ute med Zamba och tränat lite agility och lite småtrick till freestyle. Har tänkt sätta ihop nått nummer ;) Bara för att det är kul :) Vet inte vad för låt än, men skit samma :P
Sen borstade jag henne, hon fäller som in i! Men när pälsen kommer på marken äter hon upp det (?) sen. Trodde det bara var katter som åt upp deras hår. Men Zamba och katter. Men Zamba tror att hon är en katt. När hon var liten så var det en katt bland hundarna som de lekte med och så (*) Och nu leker hon ju med katterna hela tiden (*)

Kram Julia :)

PS. Bilderna är miniatyrer, klicka på de så blir de större ;) DS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0