Härligt!

Ridturen var så härlig idag!
Vi skrittade och travade bara och red i ungefär 50min. Har ju aldrig ridit dom vägarna förr och jag har nog aldrig sett finare ridvägar. Dom var helt magiska!

Från början var Cindy väldigt tittig och taktade fram. Hon travade på vädligt mycket i traven och ville inte riktigt jobba. Men mot slutet var hon riktigt fin och var fullt koncenterad på mig och gick jättefint! Är jättenöjd över ridpasset och det var nog den härligaste ridturen jag någonsin ridit :D!

När vi kom tillbaka stäppte vi ut hästarna den andra hagen då vi skulle ta bort träd får deras hage. Medan vi var ute och red hade pappa sågat ner träd i deras hage. Det var lite jobbigt men vi hade iaf roligt :)!

Nu ska vi grilla och äta utomhus. Riktig sommarkväll!


Kram Olivia :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0