Hästarna är HEMMA :D

Hästarna är hemma :) Jag red Bea, hon var skitpigg :O Men det var kul! Jag fick göra halvhalter hela tiden och en gång så gick hon ner superfint på tygeln i ca 3 steg, sen svävade jag på moln (a) Red rättså långt idag :)
Det gick verkligen super! Red lite på volter och snirklade mellan träd och red i backar ;) KUL!
Nu så kan jag rida Bea med långa tyglar, hon går så fint! Och hon slappnar av och går i låg form ibland :)

Nu är hästarna ute i hagen och betar :)



Kram Julia :)


Kommentarer
Postat av: Ellen

Så kul att det går på tyglen ibland. har följt eran blogg länge och du har väl inte ridit den så jättlänge? (:

2011-06-11 @ 18:18:06
Postat av: emmaa - ryttare&fotograf

har ni börjat hoppa något än?:D



hur hög är hon?

2011-06-11 @ 23:01:32
URL: http://emmahellgrenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0