Jag är sämst X)

Okej, ska ta mig i kragen och börja blogga mer! Känner att jag inte bloggar så mkt.... :(

Idag är det ju SOMMARLOV ((det gillas. MYCKET!))
Har tränat agility med Zamba, tvättat alla ryktborstar och så gjort vid träns och sadlar ;)

Red ju igår och det gick as dåligt, men alla har ju dåliga dagar! Man ska ju samarbeta med hästen, inte motarbeta, men jag och Bea (var nära att skriva Zamba xD) motarbetade varandra typ hela tiden. Det gick bra emellanåt, men ibland gick det ju... inte så bra :P Tränade lite kavaletti oxå med mina vackra hemgjorda bommar som var gjorda av torkat trä...  Hon fattade direkt, men jag skrittade bara över dem. det var ju väldigt varmt oxå ;)



Kram Julia :)

PS. Glömde att skriva i torsdags att det var Beas födelsedag! GRATTIS BEA! DS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0