Stormtrivs!

Har precis varit i stallet, åkte till stallet redan halv åtta idag.
Vi släppte ju ner hästarna i en annan hage idag vilket gick jättebra! Cindy och Herkules kommer bra överens.

Cindy och Tracey kommer också bra överens. Tracey är ledarstoet och går i hagen brevid. Cindy och Tracey står brevid varande hela tiden i hagen och dom står brevid varandra i stallet också!

När vi kollat klart på hästarna gick jag in i stalet och mockade, vägde ut hö, fixade med maten, fyllde på vattnet och sopade. Sen gick jag ut och sa hejdå till Jack.

Jag stormtrivs i stallet! Varje gång jag kommer hem vill jag dit igen och jag tycker till och med det har blivit roligt att mocka. Jätte mysigt är det där och jag får ju göra allt själv med Cindy så nu känner jag min som en riktig hästägare. Innan har alltid mamma gjort sakerna i stallet meda jag pysslat med Cindy. Nu är det nästan tvärt om. Jag fixar i stallet och mamma pysslar med hästarna. Jätteroligt är det iaf!







Kram Olivia :)

Kommentarer
Postat av: Ellen

Va fin häst!

2011-06-12 @ 10:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0