Jag vann, MAY-BE-LIIIINE!!!!!

Ridskola igår, ju ;) Red Maybe! Hon är en Thorana ända in i själen ;P Mysigt lugnt beetende i boxen, men när man rider är hon sur när det inte passar damen + att de är unjefär lika gamla och har samma grova kroppsbyggnad ;)

Jag vann över dig, Maybe ;P Jag gillar verkligen den hästetn! Hon är underbar! Rolig, en utmaning + att hon kan gå jätte snyggt om man jobbar mkt!
Vi var indelade i två "grupper": Ponnyerna och de stora hästarna+ Maybe ;)
Vi hade en volt där vi galopperade som det var koner som vi skulle gallopera runt. Sen skulle en häst i taget gå in innanför konerna och gallopera på en jätteliten volt! Först tvärvägrade Maybe och började bocka. Trillade nästan av, men tog emot mig med mina händer mot hennes hals den gången ;) Men sedan fick jag in henne innanför volten och galloperade jätte fint! Sen gick det jätte bra! Maybe är så att hon vill gärna ha en häst att följa efter, så hon kan helt plötsligt stanna och vilja släppa förbi en häst bakom. Men sen slutade hon med det! Gillar den hästen <3 Kmr verkligen att sakna ridskolan om jag och Bea ska börja rida privat sen :'(


Kram Julia :)

PS. Kmr att följa samma schema som Olivia!
Här är det:

Dag 1 - Om mig och min häst
Dag 2 - Min utrusting
Dag 3 - Min största rädsla inom ridsporten
Dag 4 - Det bästa/sämsta med min häst
Dag 5 - Min allvarligaste ridolycka
Dag 6 - Mina bästa häst minnen
Dag 7 - Favorit bilderna på min häst
Dag 8 - Det här äter min häst
Dag 9 - Bloggar jag följer
Dag 10 - Mina förebilder
Dag 11 - Hur jag fick Cindy
Dag 12 - Min favorit häst när jag gick på ridskolan
Dag 13 - Framtidsdrömmar
Dag 14 - Hur mitt hästintresse startade
Dag 15 -?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0