Jobbigt!

Blev ingen ridning idag då jag inte orkade. Hade så mycket att göra i stallet. Skulle tömma hela boxen, hämta två stora skottkärror med ensilage, fylla på hästarnas vatten och tömma min transport. Pappa skulle städa transporten senare idag då den ska besiktas i veckan.

När jag var klar med allt i stallet gick jag ut till Cindy. Satte min på huk medan Cindy hade huvudet i min famn. Satte och kelade med henne länge. Sen såg jag att det har börjat växa nytt grönt gräs utanför deras hage så jag plockade så mycket jag kunde och gav till Cindy. Efter ett tag brände jag min på några brännesslor.


Nu ska jag dricka en stort glas cola med is i :)!


Kram Olivia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0