Rubrik + Julia = Total FAIL

Hejsan hoppsan! Idag blir det ridskola igen ;) Tror att vi ska byta hästar, inte säker ;)

Idag har det väll inte hänt så mkt med hästarna.... Hade tänkt rida Bea när jag kommit hem... Men idag hade jag bad, och jag har jätte ont när jag andas in mycket luft ((???)) så det var jobbigt :P

Annars då.... Tja, på träslöjden lyckades jag av någon konstig anledning att skära mig... Det gör ont! Jag hade någon böjlig tråd metall som jag skulle göra nått av, böjde den och sedan knipsade jag av en bit, men spetsen på biten juag knippsade av var vass ;p




Kram Julia :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Fin header!

2011-03-24 @ 14:35:32
URL: http://malinottenback.blogg.se/
Postat av: Team Norrlandsryttarna | Jessica & Linn

Jättefin blogg! :D



Besök gärna våran, och glöm inte bort att kika efter på frågestunden som jag har startat! :)



Mvh Jessica

team norrlandsryttarna

2011-03-24 @ 18:07:02
URL: http://teamnorrlandsryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0