Schema!

Blir ett litet pass NH imorgon med Cindy. Sen ska jag nog släppa henne lös i paddocken och busa med henne om underlaget är mjukt annars busar jag med henne i hagen. Ska börja träna "dom sju lekarna" med Cindy. Det är NH lekar som stärker relationen och förtroendet och gör att man förstår varandra bättre.

Bloggen kommer ligga lite sämre till nu i veckan då jag har ovanligt mycket att göra. Så ska göra ett schema så ni får se vad jag och Cindy kommer göra i veckan. Men jag ska såklrt försöka blogga något inlägg om dagen men jag vill inte lova något!

Måndag: NH och busa

Tisdag: Vila

Onsdag: Markarbete hemma

Torsdag: Tricksträning

Fredag: NH och tricksträning

Lördag: Skogen och NH

Söndag: Skogen

 
Kram Olivia :)


Kommentarer
Postat av: Bragemathea

Keep up this great resource. I bookmark your site, best greetings

2011-06-21 @ 10:05:16
URL: http://bragemathea.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0