Fredagar!

Tycker det är så sjukt mysigt att vara i stallet på fredagar. Så mysigt att komma in i stallet när det regnar ute och kela med Cindy. Och inte blir det sämre när man vet att det är fredag. Den känslan går verkligen inte att beskriva.

Som när jag var liten och gick på ridskolan. Jag red på fredagar och jag kom ihop att jag längtade och längtade efter att få rida. När man ridit klart gick man in i stallet och det var mörkt och regnigt ute. Man pratade med dom andra och ryktade av och kelade med ridskolehästarna.

Den känslan jag hade när jag var liten har jag fortarande kvar varje fredag, framför allt på hösten då det är mörkt och regnigt!

Jag gillar även att sticka till stallet tidigt på morgonen i pyjamas på sommaren!

Vilken dag är er favoritdag i stallet och vad är det som är så speciellt? :)

Kram Olivia :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0