fredagsmys!

Trodde att Julia skulle underhålla er medan jag hade paus men nejdå, haha.

Idag ska Ange rida Cindy. Ska träna lite NH, mocka i hagen, tömma boxen och strö på nytt. Jag älskar att vara i stallet på fredagar. Tycker det är hur mysigt som helst att kela med henne i stallet när det regnar ute och inte blir det sämre att veta att det är fredag. Underbart!

Imorgon ska jag nog skritta en runda i skogen. På söndag ska hon nog få vila om jag inte rider en runda i skogen.

Fredag den 13:de började dåligt idag. Jag och min bästis hade glömt våra nycklar så vi fick gå hem till mig och hämta dom. Emma har sina extra nycklar hos mig eftersonm hon bor på en gård långt från skolan och då är det närmare till mig.


Kram Olivia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0