.:Oj:.

Seriöst. Jag. Trodde. På. Allvar. Att. Jag. Bloggade. Igår.

.Förlåt.

Jaja, här kommer en blogg special från mig för att jag är så dålig på update och på att komma ihåg allt jag lovar/säger och allt sådant där.... :)

YES!
Idag har jag faktiskt inte varit hos hästarna.... Eftersom att de är i sommarhagen.... Och för att jag inte orkar.... Och för att.... Nej, bara dåliga ursäkter!!! Jag orkar inte, helt enkelt ;P

Seriöst. Jag känner mig sjukt hyper idag. Fråga mig inte varför. Jag brukar vara hyper, men inte så här. Jaja, skit samma (a)

Jag känner att jag är utanför ämnet. Detta är en hästblogg. Glömde det de senaste ca 136,7 sekunderna.


Jag känner mig...
... -Off the point- ...

Kram Julia :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0