Rida

Förlåt för jättedålig uppdate men jag har fasktiskt saknat denna blogg. Kommer att börja här igen och försöka vara aktiv. Minst ett inlägg om dagen, jag lovar!

Ska skritta en runda i skogen idag. Ska bli jätteroligt att rida henne då hon är en helt annat häst att rida nu efter att Ange har ridit henne.

Det räcker jag nuddar henne med skänklen då ökar hon och det räcker jag tar lite i tyglen och då saktar hon av. Nu har hon även börjat söka sig neråt och kan till och med gå på tyglen stundvis. Så underbart!


Igår:
Ange har ridit Cindy igår.
Cindy gick ner på tyglen stundvis. Hon var så himla vacker att man fick ont i magen när hon gick på tyglen. Dock var det ganska vindligt då hon måste balensera om sig.

Sen skrittade jag av henne och när jag tog tyglarna sönkte hon sig neråt direkt. Hon är så duktig, tusen tack Ange!

Sen pratade vi lite med Ange om stallplats. Cindy stod och slöt ögonen så trött hon var. Pussade och kramade om henne ordentligt och gav henne mat när vi kom tillbaka till stallet.Vill ni se bilder från idag senare? :D

Kram Olivia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0