Ridit :D

Har ridit idag :) Det gick super bra :D Jag red Bea ((hon var superpigg)) Jag har både travat, skrittat och galloperat idag :D Hon har taktat och småtravat hela turen. Hon fes helt plötsligt när vi skrittade och hon blev rädd för det så hon började springa lite x) Jag tänkte först inte gallopera, men när vi kom till en uppförsbacke så travade jag, jag höll igen henne lite, ville egentligen inte galoppera, men sen bara blev det så. Det blev typ 3-4 steg och så en bockning ofc x)

Gick ivarjefall bra :) Hästarna har varit hemma idag och igår, så vi red de tillbaka till betet. Annars har jag bara varit på hundutställing i Hässleholm. Zamba fick "Exellent" och kom trea i junior tikar ;)




Kram Julia :)


Kommentarer
Postat av: Matilda Hamner

Jättefin blogg!! :)

2011-05-22 @ 21:51:31
URL: http://ponnyprinzarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0